Požymiai, rodantys, kad jums trūksta B grupės vitaminų

Visiems žmonėms yra reikalingi B grupes vitaminai, kurie, kaip ir dauguma kitų reikalingų medžiagų, į mūsų organizmą turėtų atkeliauti su maistu, gėrimais, teisingu gyvenimo būdu. Deja, mūsų racione nuolat dominuoja tam tikri mūsų pamėgti, patogiu būdu gaunami produktai, o kažkurių visada yra trūkumas. Pavyzdžiui, šalyse, kuriose visai nėra jūros arba jos nedaug, žmonės negauna pakankamai medžiagų, kurių yra žuvyje. O su daržovėmis paprastai irgi jų nepasisavina, nes per mažai valgo tam tikrų daržovių. Tarkime, B grupės vitaminų yra žuvyje, tačiau lietuviai jų valgo labai nedaug. Taigi, kokie požymiai, kuomet trūksta šių medžiagų?

Nuolatinis nuovargis, silpnumas

Atpažinti tai, kad organizme B grupes vitaminai yra reti svečiai, galima iš bendros fizinės savijautos. Pavyzdžiui, jaučiate, kad nuolatos kamuoja didžiulis nuovargis, silpnumas… Nuovargis – tai jausmas, kuomet prabundate po miego ir viskas, ką galėtumėte daryti – tai miegoti toliau. Tas jausmas gali natūraliai kartais būti, tačiau jeigu reiškiasi nuolatos, reikia ieškoti priežasčių. Silpnumas – tai kuomet ilgiau pastovint, pajudant, ima svaigti galva, temti akyse, darosi iš tiesų silpna ir suprantate, kad čia tik laimės dalykas, ar pavyks išbūti „neatsijungus“. Gali būti, kad dėl to kaltas vitamino B trūkumas.

Galvos skausmai

Dar vienas simptomas – išdavikas, rodantis, kad trūksta vitamino B (ypač, jeigu jį lydi ir kiti populiarūs simptomai), tai galvos skausmas. Vienas iš tų simptomų, kuriuos medikai visuomet sunkiai paaiškina. Tačiau galvos skausmas iš tiesų yra toks dalykas, kuris labai vargina ir išduoda nepakankamai sveiką mūsų nervų sistemos būklę. Gali būti, kad skausmai vargina būtent dėl vitamino B trūkumo.

Prasta atmintis, dėmesio neišlaikymas

Pastebėti, kad pablogėjo atmintis ir blaškosi dėmesys, lengviausia, kuomet dirbamas protinis darbas, kuomet nėra lengva susikaupti, kai to labiausiai reikia. Pavyzdžiui, studijų, egzaminų metu. Mokotės, skaitote, gilinatės, o vėliau visiškai nieko neprisimenate… Taip tikrai nutinka, tad geras būdas tokias problemas spręsti yra pradėti stiprinti savo nervų sistemą ir pirmiausia vartoti vitaminus B grupės.

Prastas miegas, nemiga

Dar viena nervų sistemos išsekimo pasekmė – blogas miegas arba net prasidėjusi nemiga. Tokie dalykai tikrai dažnai nutinka ir gali labai varginti. Miego sutrikimai lemia daug nemalonumų. Blogai išsimiegate, būnate irzlūs. Nuolatinis streso jausmas gali atsirasti. Nesusikaupiate, nesiseka kasdienėse užduotyse, jaučiatės nuo pat ryto pavargę ir net imate panikuoti dėl savo blogo miego ritmo… Taigi, savo miego ritmą būtina koreguoti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *